stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 04/05/2024
Ben jij een geboren organisator en communicator? Werk jij graag in een internationale omgeving? Haal jij voldoening uit een dynamisch takenpakket? Dan is de job van Client & Office Administrator in Sint-Truiden zeker iets voor jou!
Dit is alvast een greep uit jouw takenpakket als Client & Office Administrator:
Je bent het eerste vlotte aanspreekpunt voor klanten binnen een zeer boeiende en florerende sector.
Je volgt bestellingen op van zowel bedrijven als particulieren. Je verwerkt de inkomende bestellingen en staat mee in voor de planningen voor transport. Na afloop van de bestelling volg jij ook de facturatie op.
Je onderhoudt contacten met klanten, leveranciers en andere stakeholders.
Je zorgt voor een vlotte communicatie van informatie naar andere afdelingen zoals het magazijn.
Je biedt allround (administratieve) ondersteuning aan het kantoor.
Ben jij de geknipte Client & Office Administrator voor deze job in Sint-Truiden?
Je beschikt over een Bachelordiploma of kan een eerste ervaring in een soortgelijke functie voorleggen.
Je spreekt en schrijft zeer goed Nederlands, Frans en Engels.
Je werkt accuraat en beschikt over het de nodige verantwoordelijkheidszin.
Je houdt er vooral van om in team te werken en de juiste prioriteiten, acties en communicatie aan te houden.
What's in it for you? Naast een toffe job als Client & Office Administrator geniet jij van:
Een 4/5de tewerkstelling binnen een internationale speler met moderne kantoorruimte.
Een marktconforme verloning.
32 vakantiedagen die je vrij mag opnemen.
Een job met enorm veel ruimte voor eigen inbreng en verantwoordelijkheid.
Een afwisselende job binnen een interessante sector!
Internationaal actief bedrijf actief in een niche sector met mooie kantoren gelegen in Sint-Truiden.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.